..

Har kommit hem från landet nu... ja där händer inte så mycket... men köpte högtalare till datan påvägen hem. :)
Ska nog ta och berätta om gotland nu som jag lovat, innan jag glömmer att ajg varit där, eller jag kommer aldrig glömma det! men ändå. har bara martins bilder på den här datan, så får lägga upp flera sen.. :)
Vi åkte på en måndag, becc kom hem till mig på morgonen så skjutsade mamma oss. måste tillägga att min väska var as stor. det såg ut som jag skulle flytta. när vi väl var framme vid färjeterminalen i norrtälje(nynäshamn) och hade samlats fick vi vänta en stund på båten. ja båtresan är en historia i sig, som vi kan gå närmare in på en annan gång. Vi åkte buss från båten sen till "snäckan" utanför klintehamn, "ett kristet område med tio stugor med sex bäddar i varje".  vi fyllde fyra stugor. första dagen hände då inte så mycket. packade upp åt middag, säger bara "gud är god mot mig" så får ni som inte vet fråga. avslutade dagen med en kvällsbön :). becc och jag hade lite svårt att sova, det skulle visa sig att det var ett kvarliggande problem resten av resan.
Dag två: min mobil ringde halvåtta, åtta var det frukost "han ger mig mat för jag är lat(eller matglad om du vill becc) "  morgonbön, pärlpass, aktvitetpass, lunch, pärlpass,middag,pärlpass,fika.kvällsbön...Dag tre såg ungefär likadan ut. tror jag ramlade ut från fönstret den dan också. hehe. dag fyra åkte vi till knaippbyn! haha vi kollade på pippihuset, åkte ankdödaren mm. skulle också åka trampbåt men jag tror inte martn gillar det så mycket. han lyckades nämnligen förstöra med att sätta en tia i femkronehålet (i en sån som finns på kundvagnar, man var tvungen att panta trampbåten ) haha a sen var vi ju såklart på vattenlandet också. dag fyra hände inte så mycket tror jag inte. några drack cola, några inte.  Sista natten iaf lå´g vi ute och kollade på stjärnorna, (vi skulle vara vakna hela natten) jag låg på bron med becc under mitt täcke, hon gick in ett slag, och helt plötsligt ligger mattias och robin bredvid mig, hjäälp! det slutar med att vi får jaga robin efter min kudde som han tillslut lägger vid toaborsten! uuuu. vi blir trötta och går tillslut in i vår stuga och lägger oss, klockan var kanske tre. hinner knappt somna innan det bankar på vårat fönster, vi blir livrädda och carro lyckas öppna dörren på något sätt och då är det kört. men vi får tillslut bort alla utom johannes som sover i lindas och sandras rum , eftersom de var tvugna att byta stuga sista natten... sista dagen är vi i visby, var där i typ sju timmar innan båten gick hem. sjukt är att det händer samma saker på båten på hemvägen som på ditvägen. fast martin och benjamin var otroligt roliga också, kommer inte riktigt ihåg varför :S :P haha.
Jag lägger ut lite bilder, vill någon att jag ska ta bort dem så gör jag det :)



haha, jag vet vad ni tänker ? hur kan hon lägga ut de där fula bilderna på sig själv . haha jag vet faktiskt inte ;)

Har varit än otroligt kul resa!! Själva konfirmationen hände i söndags, ;) bilder därifrån kanske också kommer sen. Har alltså fått min efterlängtade data :D  och lite mer kuliga saker . haha
yes imorrn börjar skolan, suck
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Martin

haha! Lite skojj att läsa faktiskt!

Och vem har tagit alla fantastiska bilderna om inte jag :D!

2008-08-19 @ 22:43:22
URL: http://moerin.bilddagboken.se/
Postat av: Martin

men var är bilden med skeden ? ;)

2008-08-19 @ 22:44:58
URL: http://moerin.bilddagboken.se/
Postat av: isabelle

haha jag ångra mig, så jag tog bort den ;)

2008-08-19 @ 22:49:35
URL: http://apiece.blogg.se/
Postat av: Max

Nice blog :) hoppas man får se fler bilder snart också :)

2008-08-19 @ 22:49:57
Postat av: Benjamin

Det var lite läskigt när alla bytte stugor sista natten :P När man vaknar upp med en ledare i sängen bredvid där Johannes skulle ligga blev man lite smått fundersam på vad som hade hänt... Snygga bilder föresten :D

2008-08-20 @ 15:14:38
URL: http://benji44.bilddagboken.se
Postat av: R

Ja, det var ju lite negativt :)

2008-08-22 @ 13:26:15
Postat av: isabelle

haha klockren var din kommentar iaf becc!

2008-08-22 @ 22:31:41
URL: http://apiece.blogg.se/
Postat av: Rubeccccca

haha :)

2008-08-22 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0