Försökte!

Satt uppe igår kväll och försökte mig på att förnya min bloggs utseende. tänkte byta bakgrund , lägga till en header , byta klocka, ändra färg på texten till inlägg och rubrik. Men det blir ju aldrig osm man tänkt sig eller hur? Allting krånglar. fick inte upp headern och och färgen på texten ville inte ändras yada yada yada. så jag sket i allt och ändrade tillbaka allt förutom klockan. Jo juste längst ner i menyn kan ni också se hur mycket min blogg är värd ;). Fast ta det inte på allvar den är inte fullt seriös.
 
Här är iaf min header och min bakgrund jag gjort i photoshop. haha bakgunden är ju inte jätte noggran gjord :P




Men jag får försöka senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0