fredagkväll

Idag , har hm ... jag gått i skolan.. fortsatte med skogstidningen :P hah. sen så var jag och drack lite te hos becc och åt lite annat onyttigt :D och lämnade en film som hon skulle låna :D sen gick jag till träningen med Anna... shiiiiiiiiiiiiit vad jobbigt, jag trodde jag skulle dö(alltså jag trodde inte jag skulle dö när jag gick tll träningen utan när jag träna ) . Men jag har kommit på en sak om mig själv, ganska bra, eftersom jag ska leva med mig själv hela mitt liv. Fast den saken jag kommit på spelar egentligen inte någon så stor roll... hahhaah aahhh jag ska komma till saken, som idag så sprang vi.. jag hatar att springa både innan, och när jag springer, det funkar inte psykiskt . allt jag kan tänka på är att jag aldrig kommer klara det, att det är jobbigt och aa ni fattar... Sen efteråt är jag skitstolt och kan tillochmed hända att jag säger att jag tycker det är skönt att springa.Det gör jag inte, jag tycker det är skönt EFTER jag har sprungit, när jag känner att jag verkligen ansträngt mig, men vem känner sig inte duktig precis efter den har tränat ?
När vi hade sprungit var ju såklart inte träningen slut, den fortsatte... och jag var verkligen trött. det var min andra träning efter sommaren liksom ... hade missat alla sommarträningar ;). Nog pratat om min träning. haha. Har inte mycket mer att komma med nu men kanske senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0