Hemma :)

Då var man ju hemma då. Ja vad ska man säga. resan var ju bra, :P Toaletterna låg en mil från huset, jag har ont i nacken av all packning jag har burit,en kille fick åka ambulanshelikopter hem. men på det stora hela har det ju varit kul XD  haha, 
Min tennis börjar imorrn, ska börja i en ny grupp så jag får se om jag fortätter efteråt. ;)  Sen på tisdag är det återträff för konfan. haha det var ju så länge sen sist :P  nä men det ska bli nice. 
På måndag har jag studiedag, så det är tänkt att vi ska göra ett långt långt långt mattehäfte hemma då . Har typ gjort klart det men det var ju inte lätt om man säger så. var tvungen att hoppa några frågor . haha ja... 

Klicka på länken nedan, ser ni också damen i dörröppningen ?  :O galet läskig tycker iaf jag, och är lite rädd nu att jag ska bli hemsökt eller ngt bara för att jag la upp den,
http://courierpress.mycapture.com/mycapture/photos/Image.aspx?ImageID=346515&EventID=233360&CategoryID=24996&CollectionID=0&Sort
Ni lär ju få veta om jag märker något iaf... vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Holmen

fail på han med helikoptern... kommer bli kul på återträffen iaf då jääääävlar blire byllar :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-08-30 @ 18:35:08
Postat av: isabelle

Hahhaah, åh byllar! ;)

2008-08-30 @ 23:15:45
URL: http://apiece.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Haha! Büllar! :P Vem och varför helikopter? :O Bodde ni i långstugan?

2008-08-31 @ 10:46:39
URL: http://benji44.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0