till Fjärdlång!

Var askort dag i skolan idag att jag knappt kommer ihåg att jag var där. Vi skulle bara skriva klart skogsartikeln och låna några böcker :) ... Så resten av dagen Har jag planerat med becc om vad vi skulle köpa för mat med oss till fjärdlång,  och så hann vi börja med ett mattehäfte som ska lämnas in sen. :S
Nu håller jag iaf på och packar lite till fjärdlång imorrn ... Det är ju inte så länge vi ska vara där, så det blir inte så stor packning, inte som till gotland (A) . hhaha.
Börjar bli jäkligt irriterad på Sebastian Krantz, Okej att vara söt. men måste man vara för söt? Som tusen rosa sockervaddar och chokladhjärtan. Jag spyyyyyyyr! Har nyss tagit reda på att han inte alls gjorde debut i talang 08, han var ju med i "junior eurovision song contest 06" . snacka om att inte vara nöjd för det. För han har ju inte precis en unik talang ?  Många många kan göra det bättre , han lyckas bara ha ovanligt med tur... haha att jag bryr mig egentligen. fast jag försökte faktiskt gilla honom från början, men det gick inte.. vill vi verkligen ha en ny jimmy jansson ? 

Ciaoo :)


Min och beccs packning till Gotland, gissa vilken som var min :P 


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Kul att ha med sig mat till fjärdlång :P Det finns ju inte ens en kiosk :P Är det inte samma väska som du hade till gotland tro? :P Vad många :P det blev XD

2008-08-26 @ 17:19:23
URL: http://benji44.bilddagboken.se
Postat av: isabelle G

haha jo det är den ! :D

2008-08-26 @ 17:30:06
URL: http://apiece.blogg.se/
Postat av: Rebecca med stort R

min är den lilla, ;) haha

2008-08-26 @ 20:36:50
Postat av: Mr.?

Inte en till Jimmy Jansson! NEEEEEEEEEEEJ!

2008-08-28 @ 20:13:09
Postat av: isabelle G

Nä, eller hur ! hahha men vem är du Mr?

2008-08-29 @ 15:04:03
URL: http://apiece.blogg.se/
Postat av: Holmen

fan nu blev jag avundsjuk x(

2008-08-29 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0