skärgården

Igår var jag ute med becc och hennes familj med deras båt. Vi var vid någon ö och det var jättefint väder och hur trevligt som helst. hahha vi gjorde en del sjuka grejer som jag inte riktigt vet om jag ska berätta nu. ;) När vi skulle åka hem sen åkte vi på en stor ring efter båten. Första gången vi åkte så satt eve (beccs syrra) i ringen och jag höll i mig i två handtag och åkte efter den om ni förstår? Det var som att någon hade kastat macka med mig, jag åkte up över vattnet, ner igen, upp osv. Skitkul :) fast till slut var jag tvungen att släppa, mina ben var helt avdomnade. Att åka själv i ringen sen  var lite läskigare, för ajg var nog för tung och däcket liksom slöt sig om mig hahha, eller något sånt. Men det var en väldigt lyckad dag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0