Headset

Så fort jag ska svara när det ringer till min mobil och headsetet är inkopplat blir det totalkaos. Känner ni igen er? Bara jag ser sladdarna ökar min puls, då jag vet att inför mig står ett evigt trasslande med sladdar som alltid lyckas slå knut på sig själva + att detta går på tid, spänningen kan ju liksom inte tänjas mer när man vet att när som helst lägger den på andra sidan på... och Alla dessa scenarion slutar alltid på samma sätt, jag drar ut headsetet, men ändå försent, och får ringa upp. Man tycker ju att när man vet att det alltid slutar lika så borde man ju rycka ur headsetet på en gång, men det är ju så mycket bekvämare att snacka i headsetet att jag vägrar ge upp, någon gång ska det lyckas!
Nog om det...Imorrn åker jag till landet, kommer hem på torsdag tror jag. Samma vecka på lördagen åker jag(typ 4 på morgonen) till Gotland, en vecka, tror jag kommer hem lördagen efter.

Soo long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0