Midsommardagen

Har inte skrivit på en vecka nu typ, så det är väl dags?
Mån-Tors har jag varit¨på "rockochpop skola". Fick starta band, hålla på med ljudteknik och sånt. Jag var ända tjejen XD. Bandet som jag var med i döpte sig till Up the shut fuck. haha, och vi spelade Kom kampsång med lasse och timo, och holiday med Green day. Gissa vilken jag valde? 

Igår, midsommar, var rebecca med familj här, och Sofia och hennes familj. Vi var vid slottet och så åt vi här. Jag somnade astidigt så det var ju lite tråkigt men annars var det skitkul :).  

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godmorgon! Ha en bra dag=), BTW, fin blogg(=.

2008-06-21 @ 13:28:31
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0