Norrtälje

Tjaao!

Länge sen sist! men direkt efter skolavslutningen med betyg och sång så åkte jag till Beccs landställe. Tråkigt med vädret men Askul ändå. Eftermiddagen vi kom var det kallt men vi åkte till stranden ändå fast utan att ha tänkt att bada men det blev ändå ett bad i bara trosorna. Den kvällen blev det senare yttligare två dopp, men i badkläder eftersom vi inte var ensamna på stranden då. Men tur var väl det att det blev några hetsdopp för nästa dag var det ännu sämre väder. Vi gjorde det man kunde, och åt både det ena och det andra. Visste ni att det får plats mycket mer än trettio popcorn i min munn tillexempel? Även fast regnet förökte stoppa oss så blev det en helmysig dag ändå. Den sista dagen, alltså idag, så åkte vi till stan efter lunch och kollade lite i affärer åt jordgubbar, glass och happy meal! HAr varit än skitkul start på sommarlovet, och jag vet inte hur jag ska tacka familjen falhberg för allt jag ätit och fått upplevt mer än att säga att jag har haft det riktigt bra!

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0