Tisdag

Idag fick jag mina skivor. :D skitkul för båda var grymt bra.
Åkte ner till öringebadet idag med rebecca, hade med gitarren också ; ). men det blev inget bad dock. hahha.
Det är projekt i skolan, skitskönt. vi håller på och löder (eller vad det heter) ihop lampor som vi ska ha "i" en karta så man typ ska kunna klicka på en knapp så ska kanske alla städer lysa i ett land. Fattar ni?
Våran blev klar idag, Den blev ju bra tycker jag =). Även fast jag inte är så teknisk av mig. 
Så imorrn är det Öppethus i strandhallen där vi ska visa upp allt vi har skapat. Kanske inte så kul och titta när alla elever i åttan har gjort samma sak? Två kartor hade räckt tycker jag, och det hade ju spart mycket tid också. Hahaha, jag skojar bara, eller när det gör jag inte, men jag fattar varför vi inte kan visa upp två kartor. eller asså.. Aja.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0