Torsdag

Heldag i Alby idag, och jag som skulle till ryggläkaren fick gå många vändor ner dit ;)
Ja jag kommer iallafall inte växa mer ( om man ska tro skolläkaren)utan jag har stannat på längden 1.74. Okej sen kan jag ju fortsätta växa på bredden. haha.
Imorrn så ska jag till landet. näe det blev inget med lasse lindh konserten :(. menmen...
Får se om jag sover där. kommer iallafall vara hemma på Lördag. 
Imorrn är det ju nationaldan och om man tänker på att man säger god jul, glad midsommar eller gott nytt år, säger man då typ "glad nationaldag, eller "god national dag" eller vad säger man egentligen? Jag gillar det första alternativet starkt, "glad nationaldag". Det rimmar ju till och med. Haha Ja, glad nationaldag på er allihopa. :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0