...

Shit,shit,shit. vad jag har ont i halsen. Ni vet reklamen där det sitter en gubbe och ska äta spagetthi och när han tittar ner på tallriken så ligger det ståltråd där istället för spagetthi. Så känner jag mig :-/
Har tänkt på en grej, när man ska öppna kakaopaket så är det ju som  ett vitt skyddspapper för kakaon, hur har dem egentligen tänkt att man ska öppna det? Jag kollade på paketet men det finns inga instruktioner. jag menar, nu tog jag en sax och typ skar bort locket men det känns inte som det var det smidigaste, det borde ju finnas en smart lösning, som sånna här 1,5 l mjölkpaket. trycka och dra lite :). jag vet inte om det bara är jag som har problem men hur öppnar ni era kakaopaket?
Såg förresten lite av Deep blue sea igår. Har sett den förut men den är ju sjukt kul att titta på (även fast allt inte ser så jätteverkligt ut c( : ) I början så dör ju han killen som också blir av med sin arm, men jag fattar inte hur hans tjej kan vara så lugn efter det (eller inte lugn precis) men jag skulle blivit galen ärligt talat, fast det vet jag försig inte. Jag kan inte låta bli att tycka att det är bra att hon dör sen för jag tycker så synd om någon som känner en som dör i filmer. Det blir verkligen skruvat jobbigt, som liksom: varför vill hon fortsätta leva nu?

Haha jaja...

Puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0