Hallu

Idag har jag tagit typ tusen bilder på min allra bästa kompis :D
Hon fick till och med blåsa såpbubblor så det blev extra fint. ;)
Lägger upp nån sen tror jag när jag laddat upp bilderna på datan.
Sen tog vi ju några tillsammans också, hahha vad kul man ser ut ibland (eller typ alltid) -do that fjortispose!!

Imorrn är det dagis som gäller igen *suck*. Efter det är det bara att skynda sig hem och åka till gitarren, efter det är det direkt till fysen i Alby med basketen :)

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: beccu

haha, puss i ljumsken det var ngt nytt :)

2008-05-25 @ 20:35:35
Postat av: Isabelle

haha, jag kommer allt längre ;)

2008-05-25 @ 20:38:53
URL: http://apiece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0