Lördag

Igår var Rebecca med halv familj hemma här hos oss på kvällen. Becc och jag skulle köpa ruccolafrön(?) så vi gick ner till vivo och när vi stod i kassan så är det en 40årig kvinna i kön som tappar en ciderflaska så den börjar spruta runt på alla. Det blir helt tyst förutom kassörskan som börjar fnittra. tillslut börjar hon som tappade flaskan snacka om att den bara gled ur händerna på henne och det låter som om hon aldrig har vart gladare förut. En kvinna framför henne har fått jättemycket läsk på sina byxor och hon säger att hon ska på fest, då säger hon som tappat flaskan ba: Hörru grannen, sluta fjompa dig, det där syns inte. Hahaha vi höll på att dö. Sen gick vi hem igen och tittade på "klassfesten" och MTV till klockan ett typ när de skulle hem.

Idag har jag bara gått här hemma med min förkylning som jag tror börjar släppa snart. Har hunnit tänka på alla som åker med såna där skor med hjul. Jag blir galen! Det ser ju askonstigt ut när någon bara glider förbi en. Har ni tänkt på att det är samma sorts människor som har dem också? :S Typ 12 åringar, och på något sett tycker jag alla ser likadana ut. =P
Haha det roliga är att det ser ut som chris Brown har har sånna skor i musikvideon "With you". .. inte för jag gillar den då ..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0