Nice:D

Lördag lördag lördag...
Känner mig otroligt seg. -.-
släkten på besök och firar bror min som fyllde tolv i veckan. Becc var här idag på förmiddagen men nu har hon match, jag önskar henne all lycka :D
Känner att jag inte alls har mycket jag vill skriva här right now, såå... man kan ju alltid fylla ut med ett youtube filmer. :D



Det var någon bloggare på dn som listade det här klippet på "100 största rockögonblicken på youtube" eller något sånt. Det var någon forskare som trodde att man kunde bota mentalt sjuka människor med punk musik. så the cramps spelade på napa state mental hospital. Vet ej om det fungerade särskillt bra, men patienterna verkar ju ha roligt. Lite kul i slutet, det är några som har gått upp på scen och låtstas själva stå och sjunga XD haha. Sevärt asså!


Och ett underbart band med en grym låt :D

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0