sverige kramas och pussas!

Känner att jag inte är så på att blogga just nu. tycker allt jag skriver känns ganska patetiskt, fast det  är väl inte så kontigt, att blogga är patetiskt ^^
Nästa vecka har jag elevensval, så då ska jag bara plugga på egen hand, sen nästa är det höstlov. så känner mig otroligt "ostressad" just nu :D ,, och det är ju inte alltid man känner så.
Haft no- engprov och ett antal inlämningar denna vecka. no provet fick jag vg++ på ^^ hah så jag hoppas verkligen på att jag ska få ett mvg i kemi i slutbetyg :) , Men egentligen så bryr jag mig inte,  no är inget jag är intresserad av, snarare tvärtom! ..

Hahaha såg nån rubrik på aftonbladet.se nu, "vi är sveriges bästa dansband" Ba: Grattis! titeln är ju så eftertraktad också! :D haha usch!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: F

svar :

Du kanske har rätt, att insidan skiner igenom?

för man får ju ofta en annan uppfattning om folk när man lärt känna dem!?

2008-10-20 @ 07:52:45
URL: http://felajsijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0