Let's try again

jag har funtat på om jag ska ta upp bloggandet igen, la ju ner det för över ett år sen. för egentligen tycker jag att  det här med bloggande är sjukt patetiskt, eller inte bloggandet i sig kanske, men det som det blivit i dagens samhälle. Men, jag står nog emot mina fördomar för jag har blivit himla sugen på att skriva av mig. jag har kommit på att det inte går att skriva låååånga låååånga välskrivna facebookstatusar ;) haha .
så nu får jag väl skriva av alla mina roligheter här istället, igen, .

händelsen i själva verket födde idéen med att ta upp bloggen tog sin form imorse.

det var telefonen som ringde, och på andra änden var becc.

Becc: hej vad kan du om hankatter?
jag: vad är det för nåt? , sa du hanplatter?
becc: ja hankatter, du har ju t.o.m en själv?

... jag börjar tänka på hur vårat kakel ser ut i badrummet...

Jag: förlåt, hanplatter, jag har väl ingen sån
Jag: JAAHA! hankatter. hahaha
becc: ja..? vad kan du om dom?

haha.. ni märker, t.ex. denna lilla konservation är alldeles för lång för en facebook status. med närmare eftertanke är majoriteten av allting för långt för en facebookstatus.

Därför... är Issa back in town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0