1 januari

har precis kollat på billy elliot... superfin film egentligen asså :) älska allt brittiskt!
har ni också tänkt att slutet är väldigt likt slutet på sandor/ida? ^^ precis samma ligtning på stor scen och grejs.

well well.. har precis tröstat min mor lite. hon har lite ångest för att jag växer. O:)
ni skulle hört, "hur känns det att fylla år, sexton... nej va sjuttoon är det ju, varför då"
;) haha.. hon gråter ju till mamma mia the movie när mamman sjunger om att dottern börjar bli stor, så det kanske inte är så konstigt..

men ja.. sjutton imorrn, om en timme . och det känns väl som det brukar göra - ingenting.
att fylla år veckan efter jul och 2 dagar efter nyår .. det får sina konsekenser ;)




från min födelsedag år 2004 då jag fyllde 12 (?) och jag inser nu att jag hittade presentsnörerna i en låda för ett par dagar sen när jag städade mitt rum. - time really does fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0