'Omfg!

en vecka till skolan som sagt , och jag kände att jag var tvungen att ha lite mer koll på läget så jag loggar in på schoolsoft, och tar fram min kalender. så börjar jag uppofrån och ner :

v.2 musikteori prov . uppgifterna om hiunduismen klara(det är typ 100tusen vgfrågor + en stoooor mvg :( ) 
v.3 romme(inte mig emot), historiaprov, EU G.prov
v.4 matteprov, EU muntlig redovisning
v.5 (två studiedagar faktiskt) , Eu analys

Det kanske inte ser mkt ut för världen, men jag känner att jag har läxor upp till halsen. Jag som trodde att jag hade ett pluggfritt jullov. ack ack ack så fel jag hade. inge kul och börja heller när alla grejer tar så lång tid så man ändå inte kommer bli klar med dom :(

men jag ska hålla mitt nyårslöfta and make a move.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0