tvånolletttio

nytt år, nya tag som en kär vän till mig sa.
och nu ska vi bara nöja oss med det bästa som en annan sa.

ja jag har massa ideal jag vill uppnå och har därför som alla andra en massa löften jag nu ska hålla detta år. lyckas det så lyckas det, vi får se och hoppas. hörde på ngt radioprogram om hur många det var som lovade sig själva att sluta röka, 60 000 i stockholm, eller 57 279 för att vara exakt. man kan ju undra hur många det är som håller det. och man kan ju undra hur många rökare det finns kvar då :S , jag skulle inte ens tippat på att det fanns 60 000 i stockholm som rökte.. fail, har aldrig fattat poängen med att röka. det är bara ofräscht.
 
Men men.. jag fyller år imorgon så nu ska jag planera den dagen också :)


Happy thoughts
Issa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0