Metro vs City

Imorse hände en ovanlig sak, jag tog en city istället för metro när jag kom fram till gullmarsplan..
det beror på flera olika saker..
1. det var en söt gammal gubbe som gav ut.. (eller oups jag tog den faktiskt inte av honom, kom jag på nu, men jag blev inspirerad av honom)
2. det stod SEX med stora bokstäver på framsidan
3. bill skarsgård klädde the front page. snygg eller snygg kan man ju undra..
Men iaf, jag kom fram till en grej efter att ha läst city = jag hade en KICKASS time.
Tillskillnad från metro så är ju det inte så mkt nyhetsinslag, kan jag tycka, men jäkligt mkt mer kulturell, och krönikorna! så mkt bättre, metros krönikor hoppar jag tillochmed över, men den jag läste asså, träffa mig i hjärtat!
Och alla intervjuer, TACK äntligen ngn som ställer de rätta frågorna!
det roliga är att jag fick stora flashbacks av när jag läste city förra gången (vilket va ett tag sen) om en intervju med basshunter, där berätta han att om han fick vara ett föremål skulle han vilja va en damsadel på en cykel, " tänk att kunna va mellan en tjejs ben hela dagen" .. inte för att jag reagera särskilt positivt på den kommentaren, but still  - sitter kvar i minnet. jag känner att jag kanske måste börja läsa både metro och city nu på morgonen! a hard work work, och jag som brukar plugga på bussresorna....

Kommentarer
Postat av: beeeccccc

lite uppdatering nu va unga dam? puuussss

2010-10-17 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0