there's a meatmarket down the street

Blir så jävla trött på alla bloggar som skriver likadant, hela dan, varje dag. kom på ngt eget vafan, jag orkar inte se mer inlägg om fejkpälsar och The city förebilder... Kom Igen! orkar inte heller se folks lama dagens outfit med kläder som tydligen ska vara helt crazy men ändå så otroligt rätt och inne. Som att försöka vara unik och personlig fast ändå smälta in i mängden. funkar inte! Unikhet och stil handlar om helhet, alltså om ett tankesätt och själ också, inte bara en yta. För jag, som bor i Tyresö, vet exakt hur de funkar, så fort någon någonsin har på sig något som faktiskt är personligt och unikt så tittar folk snett, "hur fan kan hon ha på sig det där?" "tror hon hon är något?" . blä säger jag. Vet inte hur jag ska få fram min poäng, men man kan inte äta kakan och ha den kvar . Trött på folk som försöker vara som ngn jäkla modeguru men inte klarar av folk som verkligen har stil och bra/egen smak.
om mig själv har jag inga kommentarer. har alltid trott att jag går min egna väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0