14 mars

Ibland vill jag bara skriva, skriva skriva skriva skriva skriva, inte för att någon behöver läsa, kanske mest för att jag har massa ord i min kropp som aldrig riktigt får ta form. Denna gamla blogg som jag inte ens tänker läsa igenom pga säker död av pinsamhet och spontana raderingar av saker jag egentligen vill spara passar bra nu. 
 
Jag vill inte va äckligt djup, äckligt pk, äckligt deppig eller glad. jag vill va jag. tankspridd o jordnära, stabil men så oförutsägbar för mig själv. ibland pinsam, ibland cool, vem bryr sig ändå. Jag träffade precis alina, vi köpte godis, kassörskan gjorde fel, två små pojkar betalade för oss och helt plötsligt hade de inte råd med sin risifrutti, de såg ledsna ut, ingen fattade något, gör lite ont att man inte är mer snabbtänkt i sånna situationer. Men ingen dog på kuppen, jag och alina gick hem, kollade youtube, kittlades i sängen och mådde bra. Så avslutar jag denna dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0