like i know ive done before

Om jag någon gång känner mig ledsen, nere eller bara lite trött, hjälper det alltid att bara stänga in mig på mitt rum och spela gitarr och sjunga. Ibland orkar jag faktiskt skriva ner vad jag känner och göra en till halvfärdig låt ingen kommer få höra, men oftast tar jag vad jag lyssnar på,  försöker göra det till mitt. Det hjälper, får mig att tänka på annat och utsändrar lite endorfiner, mestadels, men ibland träffar låtarna rätt, tårarna bara strömmar ner för kinderna. Ju mer jag försöker sjunga låten ju fler gånger behöver jag sluta sjunga. Vissa texter, melodier, funkar inte i vissa känslolägen för att de är precis synkade. Det blir för mycket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0